18 вересня 2014 р.

Golden Rose - Holiday Nr. 60

1 коментар:
 


Всім Привіт :) 

Із настанням осені мені захотілося і щось більш осіннє нанести на свої нігті. Саме тому, розповім вам сьогодні про класний лак від "Golden Rose" серії "Holiday". 

Golden Rose - Holiday Nr. 60

Взагалі-то, не дуже люблю чорний колір на нігтях, але цей лак є винятком. Скоріш за все, тому що, він насправді не зовсім чорний, а з додаванням срібних блискіток, які роблять цей нудний для мене колір більш живим.




Майже всі лаки "Golden Rose" хорошої якості і наш сьогоднішній герой не став винятком - наноситься він дуже легко на досить рівномірно. Для повного покриття вам знадобиться нанести два шари. Пензлик середньої якості - у мене з ним проблем не було, хоча я величезний прихильник широких та пласких пензлів. Висихає лак дуже швидко, тому я можу його наносити протягом дня і одразу ж переходити до своїх буденних справ. 
Недолік у лаку тільки один- тримається він поганенько зокрема на моїх нігтях- від 1 до 3 діб в залежності від того чим я займаюся.
Змивається лак так як і всі лаки з блискітками - дуже важко, але він цього вартий.

Сподіваюся, мій пост був для вас корисним :)

Завжди ваша Ілона Журавльова 





Ціна: 25 - 35 грн
Стійкість: 1 - 3 доби
Загальна оцінка:9 з 10








1 коментар: