4 вересня 2014 р.

China Glaze - Sun Of a Peach

2 коментарі:
 


China Glaze Sun of a Peach

















Привіт


Сьогодні розповім про класний лак, який радував мене впродовж усього літа . Теплі дні позаду, але розлучатися з ними я не хочу і це, відчуття теплоти допоможе мені зберегти наш лак China Glaze - Sun of a peach. Варто відмітити дуже вдало підібрану виробником назву що означає "сонце персика". За своєю текстурою лак дуже рідкий, лягає нерівномірно (смугами). Щоби колір на нігтях був таким як у пляшечці потрібно нанести як мінімум три шари лаку. Незважаючи на "заморочливість" користування цим лаком я не шкодую що придбала його, але рекомендувати його я можу тільки досвідченим та терпеливим "лакоголікам" !!!
Доречі, лак побачила у суперового блогера Helena Becker :)
А який ваш улюблений лак на осінь 2014?

Завжди ваша, Ілона Журавльова :)













2 коментарі:

  1. Чудовий лак, гарний колір. Таке враження, ніби нігті підсвічуються з середини та найголовніше підсвічуються сонячним персиком. Назва дійсно відповідає результату.

    ВідповістиВидалити