23 вересня 2014 р.

My favourite lipsticks/ Мої улюблені помади на осінь

12 коментарів:
 




Mac Morange
Ця помада легко наноситься на губи та всього одного шару вистачить для повного покриття. "Mac Morange" досить непогано лягає на губи, при цьому не висушуючи їх. Особисто я її на губах відчуваю тому, що вона є досить густою.



Yves Saint Laurent - Rouge Pur Couture Nr. 05
Це "старушка" моєї колекції, але все одно одна з найкращих помад в ній по якості. Вона дуже кремова, зволожуюча, проте, незважаючи на це досить стійка. Якими сухими б не були мої губи вона зробить так, що вони будуть виглядати доглянутими та зволоженими.



Astor - Spicy ( Heidi Collection)
Це мій найулюбленіший відтінок цієї осені. Помада прекрасно наноситься на губи та лягає тонким шаром на них. Через це я її майже не відчуваю на губах.  Дуже якісний та дійсно гідний представник моєї колекції.( Я обов'язково куплю собі ще декілька штук)



Essence - Longlasting Lipstick 01 Coral Calling
Нажаль, цей відтінок просто катастрофічний, але мушу з ним якось уживатись, бо заміни йому ще не знайшла. (Я в активному пошуку)



Essence - Longlasting Lipstick 05 Dare to be Nude
Про помади Ессенс я вже писала, можете почитати ТУТ, якщо вас цікавить ця лінійка. Коротко кажучи, помада хороша за таку ціну.




Завжди ваша, Ілона Журавльова )))



12 коментарів:

  1. Дежу сподобалась Астор і 2 помади Есенс. В мене є помади Есенс і я дуже задоволена їх якістю;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Astor дійсно вартий уваги! Шкода що в Україні не продається ((

      Видалити
    2. А чия це марка і де брали (не чула ще такої))) Відтінок класний!

      Видалити
    3. Астор- німецька фірма (наскільки я знаю) Мені її привозили з Австрії, а у нас бачила її на сайті "Parfumeria.ua"

      Видалити
  2. Мені 3тя дуже сподобалась, хочу і собі такий колір, але все ніяк ненаважусь))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Якщо наважитесь, то не залишитесь непоміченою :) Я помітила, що з моєї колекції, всім подругам цей відтінок подобається найбільше.

      Видалити
  3. Дуже гарна "осіння колекція" помад. Вже давно хочу собі придбати Yves Saint Laurent - Rouge Pur Couture, проте ціна "кусюча". А от Astor, в мене є, тільки №007. Дійсно "не залишитесь непоміченою :)" - це щодо кольору. Проте, якість теж чудова. Гарно наноситься, лягає тоненьким шаром і майже не відчувається на вустах. Для такої якості, дійсно чудова ціна (5 Евро) та нажаль в Україні не продається.

    ВідповістиВидалити
  4. понравилась Ив Сен Лоран и Эссенс, люблю такие цвета) но я не пробовала ни одной, нужно исправляться.

    ВідповістиВидалити
  5. Der Mac Lippenstift sieht so toll aus :) Ich mag die Farbe sehr

    ВідповістиВидалити