20 листопада 2014 р.

Liebster Blog Award

4 коментарі:
 





OMG...до мене повернулася муза, так що поки вона мене знову не покинула, я відповім на запитання чудового блогера "Kireikana" 





"Liebster Blog Award -  це нагорода, яка передається від одного блогера іншому як подяка за проведену в блозі роботу. Надається тим блогерам, у кого менше ніж 200 постійних читачів.Якщо ви отримали таку нагороду потрібно:1) відповісти на 11 питань блогера, який вам надіслав нагороду2) нагородити 11 блогів, у яких до 200 ПЧ та повідомити їх про нагороду3) задати свої 11 питань нагородженим."

1. Три країни, куди б ви хотіли поїхати так, що хоч завтра пакуй чемодан!
Напевно, через те що в Європі я вже побувала, у мене на першому місці Америка, а саме Сполучені Штати, зокрема Нью-Йорк та Лос Анжелес. На другому місці Таїланд, і,  тоді вже - одна з країн Європи, а саме Англія.

2. Три фільми для перегляду з коханою людиною =)
 - "Гола правда"- одна з небагатьох комедій, яку можна дивитися удвох. "Гола         правда"- це єдиний типічно "жіночий" фільм, який зрештою зацікавив не тільки мене, а й мого чоловіка так, що він додивився його до кінця.
- "Законослухняний громадянин"- не люблю трилери, та й взагалі брутальні фільми, проте якось його порадили чоловікові, і ми разом подивилися. Скажу що фільм мені сподобався, навіть дуже, проте навіть попри те, що я можу зрозуміти головного героя, я не згідна з його вчинками. Рекомендую!!!
- "12 років рабства"- це історично- біографічна драма про вільну людину, яка провела 12 років у рабстві! 

3. Три речі, які маст-хев у вашій косметичці.
Це просте запитання)))) Мій косметичний мінімум, без якого я не можу це: консилер, бронзер, туш!

4. Три речі, які маст-хев або просто улюблені у вашому гардеробі.
Мої маст-хеви це обов'язково чорний піджак, який можна комбінувати з джинсами, брюками або з коктейльною сукнею. Друге - це зручні балетки і, останнє - це якийсь в'язаний кардиган, який можна носити майже цілий рік!

5. Що вас мотивує? Що приносить натхнення?
Мотивує: сім'я 

Приносить натхнення: музика, люди, книги природа. 


6. Що у вашому розумінні означає "успіх" і "щастя"?
У моєму розумінні успіх - це коли ти робиш якусь справу краще за інших, а бути успішним хоча б у чомусь одному - вже є щастя.

7. Як виглядає ваш "ідеальний день"?
Ідеальний день починається з того, що є можливість виспатись і вдома є все для приготування кави. Ну а, найголовніше, щоб біля мене була моя сім'я)))) (Ввечері можна подивитися фільм, смакуючи величезною порцією попкорну.) 

8. Мрії здійснюються?
Мрії треба здійснювати!

9. Яку книгу порекомендуєте почитати?
Диана Гэблдон:   Чужестранка
                             Стрекоза в янтаре
                             Путешественница
                             Барабаны осени

10. Як приймати зміни?

Все що стається - стається на краще!!!


11. І зовсім по-львівськи... Ви зайшли в кав'ярню вашої мрії. Як вона виглядає, яка там музика, меню, що замовите? =)
Там затишно,  музика спокійна. Я замовлю каву з молоком i якесь тістечко. 





Ще раз дякую за нагороду, проте передати естафету, нажаль, нема кому, оскільки вже всі її прийняли, а повторюватися по 100 разів не хочеться. 



4 коментарі: